Dorota Surowiec z noworudzkiej placówki banku twierdzi, że sama jest zdziwiona nagłą decyzją centrali. - Moim zdaniem klienci powinni zostać powiadomieni o fakcie zamknięcia banku z przynajmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem - mówi. Jak twierdzi oprócz informowania klientów na wyciągach bankowych, taką informację wywieszono również na drzwiach wejściowych do banku. Nadal jednak wielu klientów nie wie o likwidacji placówki banku. W rozmowie z `Gazetą Noworudzką` rzecznik Banku DnB Łukasz Piasta powiedział, że noworudzka placówka zostaje zamknięta z przyczyn ekonomicznych. - Skala działalności banku była niewystarczająca - twierdzi. Zapewnia, że do wszystkich klientów zostały wysłane pisma z informacją o jej likwidacji, w której zawarto również informacje, od kiedy bank będzie nieczynny.Więcej na ten temat w najnowszym (617) numerze "Gazety Noworudzkiej" z dnia 19.03.2009 r.
Likwidacja bez powiadomienia
Opublikowano: Aktualizacja:
Autor: admin
reklama
Przeczytaj również:
WiadomościJuż od jutra, 20 marca br. noworudzka placówka DnB Nord będzie nieczynna. Niektórzy klienci banku dopiero kilka dni temu się o tym dowiedzieli. Decyzja zarządu banku bulwersuje, zwłaszcza, że spowoduje utrudnienia dla jego klientów.
reklama
reklama
reklama
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
reklama
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.