3,5 tys. zł dostali społecznicy od biznesmenów
Są pieniądze na pokrycie najpilniejszych potrzeb jednej z najbardziej aktywnych organizacji pozarządowych działających w Nowej Rudzie. Dwa dni temu (wtorek, 21 stycznia) muszkieterowie, jakimi popularnie nazywa się właścicieli supermarketów sieci Bricomarche i Intermarche działających na terenie całego kraju, ponownie pomogli mieszkańcom Nowej Rudy. Tym razem Monika i Kazimierz Napiórkowscy prowadzący market Bricomarche w dzielnicy Słupiec wybrali Stowarzyszenie Pro Publico Bono. Wręczenie symbolicznego czeku dla kierownictwa tej organizacji odbyło się w sali widowiskowej filii Miejskiego Ośrodka Kultury (budynek dawnego GDK-u). Wcześniej kilkadziesiąt najmłodszych mieszkańców miasta miało okazję obejrzeć program artystyczny „Zimowa układanka” zaprezentowany przez Teatr Wariate z Poznania. Nie obyło się również bez konkursów, drobnych upominków i słodyczy.
Każdy może pomóc
Okazuje się, że nie tylko właściciele marketów Bricomarche i Intermarche pomagają w ramach akcji „Konwój Muszkieterów”. Pomóc mogą także klienci tych sklepów. Wystarczy, że kupisz za symboliczną złotówkę specjalną torbę zakupową dostępną przy kasach obydwu sklepów. Dochód w całości zostanie przeznaczony na pomoc dla wspieranych placówek.
Więcej w najnowszym wydaniu "Gazety Noworudzkiej" nr 870.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.