reklama

Problem z przewoźnikiem? Zawiadom starostwo

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Problem z przewoźnikiem? Zawiadom starostwo - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPracownicy Starostwa Powiatowego w Kłodzku będą kontrolować przewoźników, ale muszą mieć do tego podstawy.
reklama

Dlatego zachęcają mieszkańców, którzy mają zastrzeżenia do przewoźników do bezpośredniego kontaktu z pracownikami wydziału komunikacji m. in. przy ul. Niepodległości w centrum Nowej Rudy (budynek dawnego internatu szkoły poligraficznej) Mieszkańcy Nowej Rudy, Radkowa i okolicznych wsi regularnie informują nas o problemach z przewoźnikami. Jak mówią Ci albo nie jeżdżą, albo nie uaktualniają rozkładów, albo nie zatrzymują się na przystankach. Nie pomagają skargi i telefony do przewoźników, o ile uda się do nich dodzwonić. - Nie jeżdżą busy na trasie Nowa Ruda - Słupiec i da lej. Stoimy po 40 min., po godzinie na przystankach. Kupujemy bilety miesięczne, a musimy jeździć np. taksówkami. Dzisiaj nie pojechał Beskid, niby mieli awarię. Już składałam skargi pisemne i ustne, ale rozmowa z nimi to jakaś porażka, o ile uda się w ogóle do nich dodzwonić - mówi nam Urszula Marchlewska z Nowej Rudy. - Latem jeszcze jest ciepło i jasno. Teraz rano i popołudniami jest ciemno. Jest zimno, a my stoimy. Dorośli, starsze osoby, dzieci. Żeby była chociaż jakaś informacja, albo zastępczy bus. Do pracy nie ma jak dojechać. Po pracy nie ma jak wrócić. To jest nagminne -dodaje. Trzeba zgłaszać i dokumentować Podobnych skarg na przewoźników jest mnóstwo. Mieszkańcy rozkładają ręce i proszę o pomoc nas, a my w ich imieniu urzędników. - Najgorsze jest to, że do nas skargi nie wpływają - mówi nam Bartosz Wojciechowski, rzecznik prasowy kłodzkiego Starostwa Powiatowego. Czas to zmienić i na bieżąco informować o podobnych sytuacjach pracowników wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego. - Możemy przeprowadzić kontrolę, ale musimy mieć do niej podstawy. Pozwolenie można cofnąć, chociaż mam nadzieję, że takich sytuacji nie będzie. Żeby zacząć reagować musimy mieć chociaż e-mailową informację o tym co się dzieje. Mieszkańcy jak mogą powinni też dokumentować takie przypadki, robić zdjęcia rozkładów itp. i wysłać do nas - zachęca Wojciechowski. Bartosz Wojciechowski zapewnia, że urzędnicy będą reagować. Będą przeprowadzane kontrole. Być może to coś zmieni. Być może świadomość tego, że urzędnicy wspólnie z mieszkańcami będą przyglądać się pracy przewoźników skłoni ich do rzetelnego jej wykonywania.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama