Obecnie stan techniczny mostu jest zły i wymaga wykonania pilnych robót – wiedzą o tym kierowcy i wie o tym zarządca, czyli Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu. W 2018 r. na moście została wprowadzona zastępcza organizacja ruchu ograniczająca ruch pojazdów ciężkich do 10 Mg i prędkości przejazdowej 20 km/h wraz ze zawężeniem pasa ruchu. - Zapory na moście zostały ustawione ze względu na pogorszenie jego stanu technicznego – przyznaje Leszek Loch, dyrektor Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu. - Przeprowadzone ekspertyzy wykazały, że uległa obniżeniu nośność mostu, a co za tym idzie dopuszczalny tonaż. W tej chwili mostem w jednym czasie może przejechać maksymalnie jeden pojazd - przypomina Loch. Tak jest jednak od wielu miesięcy i nic się nie zmienia. Jak jednak zapewnia Loch, jest szansa na remont. Co dalej z mostem? - Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu zakończyła już opracowywanie dokumentacji projektowej i w tej chwili przygotowujemy przetarg na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Termin realizacji tego zadania przewidziany jest na lata 20202021 - zapowiada Leszek Loch. Remont całego mostu na ul. Piłsudskiego to koszt ok. 5 mln zł.
Uciążliwe zapory
Opublikowano: Aktualizacja:
Autor:
reklama
Przeczytaj również:
WiadomościPojawiły się w ubiegłym roku, a dziś przeszkadzają kierowcom, bo utrudniają ruch. Mieszkańcy pytają o zapory postawione na moście przy ul. Piłsudskiego w centrum Nowej Rudy.
reklama
reklama
reklama
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
reklama
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.