A chodzi o położenie nowego asfaltu na zaledwie 100-metrowym odcinku drogi, wykonanie odwodnienia drogi dojazdowej do posesji i zamontowanie dwóch lamp przydrożnych. O to od lat proszą mieszkańcy budynków przy ul. Radkowskiej 74, 74A i 74B w dzielnicy Słupiec. - Otrzymałam informację, że koszt robót szacowany jest na 150 tys. zł. A przecież to zadanie odkładane jest w czasie od kilkudziesięciu lat – przypomina Regina Wałęsa, radna miejska. Wałęsa chce, aby remont tym razem już na pewno był wpisany do przyszłorocznego budżetu miasta. Umieszczenie tak, remont już niekoniecznie Urzędnicy uściślają, że nowa nawierzchnia, odwodnienie, oświetlenie i dokumentacja to koszt ok. 142 tys. zł. Burmistrz zapewnia, że zadanie zostało umieszczone w propozycjach budżetowych na rok 2021, ale że zostanie zrealizowane gwarancji już nie daje. - Realizacja tego zadania w przyszłym roku lub latach następnych uzależniona będzie od decyzji radnych i pieniędzy jakie będzie można przeznaczyć na jego realizację - podkreśla Tomasz Kiliński, burmistrz Nowej Rudy.
Brak kasy na 100 metrów
Opublikowano:
Aktualizacja:
Autor:
| Zdjęcie: foto: pixabay.com
foto foto: pixabay.com
Przeczytaj również:
Wiadomości Kilkadziesiąt lat i dalej nic. Tak załatwia się sprawy remontów w mieście.
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.