reklama
reklama

DoWód na udany wypoczynek

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

DoWód na udany wypoczynek - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPod tym hasłem 10 gmin na Dolnym Śląsku będzie prowadzić kampanię promocyjną. Wśród nich Polanica - Zdrój, Duszniki - Zdrój, Kudowa - Zdrój a także gm. Bystrzyca Kłodzka.
reklama

Ogólnopolska kampania reklamowa jest warta ponad 2 mln zł. Dzięki niej dolnośląskie gminy - prezentujące się pod wspólną marką - będą prezentowane w takich mediach jak m. in. TVN, TVN24, Twój STYL, Newsweek, czy też gazeta.pl

Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny ponadto na ponad 800 billboardach na terenie 10 największych województw.

Kampania potrwa od 1 lutego do 15 marca br.

Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy,będą znowu modnym adresem „wyjazdów do wód”. Reklamując się wspólnie pod hasłem „Dowód na udany wypoczynek” dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam (łac. zdrowie przez wodę), jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.

reklama

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama