reklama

Nie skacz na główkę do wody!

Opublikowano:
Autor:

Nie skacz na główkę do wody! - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości- Bardzo wielu moich przyjaciół porusza się na wózku dlatego, że oddali niefortunny skok na główkę do wody. Mój wypadek także związany był z akwenem wodnym, jeziorem. Dziś jesteśmy żywymi świadkami tego, że moment nieuwagi potrafi wywrócić życie do góry nogami- podkreśla Paweł Parus, Pełnomocnik Marszałka ds. Osób z Niepełnosprawnościami, prezes Stowarzyszenia “Klub Kibiców Niepełnosprawnych”
reklama

Przed nami ostatnie 2 tygodnie wakacji. Dobra pogoda zachęca do kąpieli w akwenach wodnych. Nieustannie należy przypominać, że wypoczynek może przerodzić się w koszmar, jeśli nie zachowamy należytej ostrożności. Paweł Parus, Pełnomocnik Marszałka ds. Osób z Niepełnosprawnościami, prezes Stowarzyszenia “Klub Kibiców Niepełnosprawnych” był gościem w porannym programie “Pytanie na śniadanie” emitowanym w TVP2. Dyskutowano o konsekwencjach skoków na główkę do wody, ale też o tym, że niepełnosprawność nie musi oznaczać rezygnacji z pasji i marzeń. - Bardzo wielu moich przyjaciół porusza się na wózku dlatego, że oddali niefortunny skok na główkę do wody. Mój wypadek także związany był z akwenem wodnym, jeziorem. Dziś jesteśmy żywymi świadkami tego, że moment nieuwagi potrafi wywrócić życie do góry nogami. Stąd też przestrzegamy - Nie skacz na główkę do wody! - podkreśla Paweł Parus.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama