Panie Prezesie, jest Pan już ponad dwa miesiące Noworudzkim Towarzystwie Budownictwa Społecznego, ogarnął Pan już funkcjonowanie spółki?
Jeżeli chodzi o działanie spółki ono nie było złe do czasu objęcia przeze mnie tej funkcji. Spółka działała w bardzo doby sposób, a ja kontynuuję działanie Pana Prezesa Zdunka, które trwało do pory zmiany. Oczywiście jakieś tam drobne reorganizacje są, ale nie są one znaczące.
Po objęciu przez Pana tego stanowiska, pierwszą ważną decyzją było?
Decyzji, które podjąłem było mnóstwo, a dla mnie każda decyzja, którą podjąłem jest bardzo ważna, nawet to najmniejsza. Proszę mi uwierzyć, że nie prowadzę hierarchii ich podejmowanie. Dla mnie wszystkie są ważne, Proszę uwierzyć, że dla mnie na przykład wszystkie spotkania z mieszkańcami są ważne i liczę się z ich zdaniami i opiniami, które są dla mnie priorytetowe. To jak oni nas widzą określa nasze działanie.
Minęło trochę czasu, jakieś decyzje, zmiany kadrowe w spółce Pan podjął?
Jeżeli chodzi o decyzje związane z zatrudnieniem, nie zwolniłem tu nikogo, odkąd zostałem prezesem. Część osób wcześniej zrezygnowało z pracy.
Panie Prezesie, ale Pan zmienił stanowisko i z tego co wiem, na emeryturę przeszła również główna księgowa.
No oczywiście, mnie ktoś zastąpił i mamy zmianę na stanowisku głównej księgowej, która odeszła na emeryturę w tym samym czasie, co poprzedni Pan Prezes. Natomiast jeżeli chodzi o pozostałych pracowników, nic od tamtej pory się nie zmieniło, a kadra, która została - według mnie jest bardzo wykwalifikowana i wiedzą, co mają robić.
To proszę nam zdradzić, kto po Panu objął stanowisko kierownika Działu Techniczno – Administracyjnego i kto został głównym księgowym?
Po mnie stanowisko objęła koleżanka, która wcześniej obsługiwała w Jugowie Gminę Wiejską Nowa Ruda pani Daria Kamińska. Ta pani została ogólnie kierownikiem działu Techniczno – Administracyjnego. Wydaje mi się, że Pani Kamila bardzo dobrze się sprawdza i wykonuje niesamowitą robotę.To jest ogromny dział, bo ja będąc kierownikiem tylko na teren gminy miejskiej miałem mnóstwo roboty, a pani, o której mówię ma połączone działy gminy miejskiej i gminy wiejskiej Nowa Ruda.
Zaś główną księgową została powiedzmy przygotowywana na to stanowisko przez poprzednią główną księgową pani Anna Podjacka, która się na tym stanowisku doskonale sprawdza, jest osobą wykwalifikowaną, i zna się doskonale na księgowości.
Zobacz: Pracownicy Miejskiego Ośrodka Kultury zbierali podpisy pod wnioskiem w budżecie obywatelskim
Jak się Panu układa współpraca z Urzędem Miejskim w Nowej Rudzie? Kilka dni wstecz rozmawiałem też z prezesem Noworudzkich Usług Komunalnych – Grzegorzem Kuzakiem, który stwierdził, że jeszcze się z Panem nie spotkał.
Z panem prezesem Kuzakiem jeszcze nie mieliśmy okazji się spotkać, ale mam jakieś sprawy do załatwienia więc myślę, że na dniach się zobaczymy. Jeżeli zaś chodzi o pracowników urzędu miejskiego i urzędu gminy współpraca układa się bardzo dobrze.Proszę pamiętać, że ja z nimi współpracuje już bardzo długo. Ponad 10 lat mojej pracy w Noworudzkim Towarzystwie Budownictwa Społecznego swoje robi. Jesteśmy w bardzo dobrej komitywie, jeżeli chodzi o budynki wspólnot mieszkaniowych jak i budynki komunalne.
Czy spółka, którą Pan kieruje w najbliższym czasie planuje duże powiedzmy spektakularne remonty w zarządzanym prze Was mieniem?
Plany oczywiście są, bo zawsze muszą być. Natomiast na tą chwilę jesteśmy na etapie sporządzania dokumentacji, która jest potrzebna w różnych programach, gdzie możemy skorzystać z różnych środków dofinansowania. Tak jak wspomniałem, jesteśmy na etapie przygotowania dokumentacji wspólnot, które chcę wziąć w tym udział, bo o tym decydują współwłaściciele i rzecz jasna w ramach umowy zarządzania również w będziemy chcieli pomagać w remontach budynków komunalnych.
Panie Prezesie, czy wy jako spółka możecie składać wnioski o dofinansowanie ze środków europejskich, mam na myśli np. Fundusz Sprawiedliwej Transformacji Aglomeracji Wałbrzyskiej?
O takie środki może się starać właściciel bądź współwłaściciel nieruchomości.
Czyli?
Czyli Wspólnota Mieszkaniowa, współwłaściciele bądź gminy jako właściciele budynku komunalnego. My jesteśmy powiedzmy „ciałem administrującym” tymi nieruchomościami.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.