Decyzja została podjęta przede wszystkim ze względu na transport kruszywa z tłumaczowskiego kamieniołomu.
– Linia nie była remontowana od lat – przyznaje Zbigniew Drozdowski, naczelnik wałbrzyskiego oddziału Polskich Linii Kolejowych. Remont rozpoczął się w październiku. Wszystkie zaplanowane prace miały się skończyć do końca roku, ale ze względu na pogodę termin zakończenia prac przesunięto o kilka tygodni. Zakres modernizacji linii obejmuje m.in. wymianę szyn, podkładów i rozjazdów.
– Oprócz modernizacji torowiska remontujemy także sześć wiaduktów, jeden most, oraz dwa przejazdy kolejowo-drogowe na odcinku pomiędzy Gorzuchowem, a Ścinawką Średnią – dodaje Krzysztof Wójcik, rzecznik PLK-Wałbrzych. Do tej pory na remont tego odcinka przeznaczono już prawie 15 mln zł, ale jak zaznacza Krzysztof Wójcik, nie jest to jeszcze ostateczny koszt inwestycji.
Karolina Kołodziejczyk
Więcej w 708 numerze "Gazety Noworudzkiej"
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.