– Firma od kilku lat działa w otoczeniu konkurencji, więc musi generować zysk, aby mieć pieniądze na rozwój – tłumaczy Joanna Kraśnicka, rzeczniczka Poczty Polskiej. Jej zdaniem najważniejszym zadaniem jest świadczenie usług pocztowych i zaspokajanie w tym względzie potrzeb klientów.
– Czynimy wszystko co możliwe, aby klienci mieli do nich łatwy dostęp. Zmieniamy również nasze struktury organizacyjne, aby funkcjonować sprawniej i efektywniej – dodaje Kraśnicka podkreśla, że przekształcanie własnych placówek pocztowych w agencje to trend obserwowany w całej Europie. – Poczta Polska nie otrzymuje żadnych dotacji z budżetu państwa, jest instytucją samofinansującą się. Koszt działania agencji pocztowych jest znacznie niższy dla operatora niż jego własna placówka – mówi rzeczniczka. Jak się jednak okazuje, ogólnoeuropejski trend do Nowej Rudy szybko nie dotrze.
Alicja Zaboronek
Więcej w 722 numerze Gazety Noworudzkiej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.